Традиційно період зимових канікул педагоги Луцького ВПУ будівництва та архітектури використовують як час для підвищення рівня професійної компетентності. Згідно плану методичної роботи відбулися два навчальні заходи, спрямовані на вдосконалення цифрових навичок і розвиток тайм-менеджменту.
Викладач Андрій Сус провів практикум із цифрової грамотності, де педагоги навчалися використовувати Google Таблиці для обліку успішності та автоматизації звітності, що значно спрощує роботу з документацією.



Соціальний педагог та викладач Вікторія Собуцька організувала семінар для викладачів і керівників груп. Розглянули різні платформи та інструменти для проведення онлайн-зустрічей із батьками, а також можливості застосування штучного інтелекту в освітньому процесі. Серед іншого ознайомилися з ефективними методиками управління часом, такими як:


• «Eat the frog» – виконання найскладніших завдань першочергово;
• Kanban-дошка – візуалізація й управління завданнями;
• Матриця Ейзенхауера – пріоритезація за важливістю і терміновістю;
• Принцип Парето – фокус на 20% завдань, які приносять 80% результату;
• Time Blocking – планування завдань методом розділення часу на блоки;
• Метод «Помодоро» – короткі робочі сесії з перервами.
• Правило двох хвилин – якщо завдання можна виконати менш ніж за дві хвилини, зробіть це одразу.
Сучасна освіта вимагає від педагогів постійного розвитку та впровадження інновацій. Нові знання та навички допоможуть ефективніше організувати робочий час, підвищити продуктивність та якість освітнього процесу, а також йти в ногу з часом.