Цифрові інструменти в роботі працівника психологічної служби: обмін досвідом та нові можливості

https://www.vpubud.lutsk.ua

Цифрові інструменти в роботі працівника психологічної служби: обмін досвідом та нові можливості

30 квітня 2025 року в онлайн-режимі відбулося засідання секції працівників психологічної служби на тему «Цифрові інструменти в роботі сучасного працівника психологічної служби». Захід об’єднав фахівців закладів професійної (професійно-технічної) освіти Волині з метою підвищення цифрової компетентності та обміну практичними напрацюваннями.

Зустріч розпочалася з мотиваційного слова керівника секції, який наголосив на важливості впровадження інноваційних підходів у діяльність психологічної служби в умовах цифровізації освіти.

Про можливості створення інтерактивного контенту за допомогою онлайн-сервісу Genially розповів Олександр Панасюк, методист НМЦ ПТО у Волинській області. Учасники мали змогу ознайомитися з практичними прикладами використання цифрового інструменту у щоденній роботі психолога.

Руслана Лащ, методист НМЦ ПТО, у своєму виступі акцентувала увагу на темі інформаційної безпеки та інформаційної гігієни. Вона окреслила базові правила безпечної роботи в цифровому середовищі, актуальні для кожного працівника освітньої сфери.

Практичний психолог ДНЗ «Ковельський центр ПТО» Олена Шайнюк поділилася досвідом використання цифрових застосунків і штучного інтелекту в освітній діяльності. Її практичні кейси викликали жвавий інтерес та обговорення серед учасників.

Окрему увагу привернув виступ практичного психолога Луцького ВПУ будівництва та архітектури Наталії Підцерковної на тему «Психологічне тестування та психодіагностична робота на платформі АІС “Я-ПСИХОЛОГ”. Ведення журналу щоденного обліку». Спікерка детально представила можливості автоматизованої інформаційної системи для ефективної організації діагностичної роботи та ведення документації.

На завершення відбулися підсумки роботи секції, під час яких було підкреслено значущість цифрових навичок у діяльності сучасного фахівця психологічної служби та окреслено напрями подальшої професійної взаємодії.

No Comments

Give a comment