12 червня 2025 року о 14:30 в закладі відбулося засідання педагогічної ради, під час якого розглянуто важливі питання, пов’язані з завершенням навчального року, організацією виробничої практики, фізкультурно-оздоровчою роботою та підготовкою до ДКА.
У порядку денному:
- Професійно-трудова компетенція здобувачів освіти та роль якісної виробничої практики у її формуванні. Своїми напрацюваннями поділилися керівники практик, старші майстри та голови методичних комісій. Обговорено рівень професійної підготовки здобувачів освіти, роль практичного досвіду та ефективність взаємодії з підприємствами.
- Підсумки спортивно-масової та оздоровчої роботи в училищі. Керівник фізичного виховання та викладачі представили аналіз участі учнів у спортивних змаганнях та оздоровчих заходах, звернули увагу на досягнення команди закладу впродовж року.
- Допуск груп випускного курсу до Державної кваліфікаційної атестації. За результатами розгляду матеріалів було прийнято рішення допустити здобувачів освіти до складання ДКА.
- Затвердження освітньо-професійних програм фахових молодших бакалаврів. Затверджено оновлені освітньо-професійні програми за спеціальностями «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» та «Декоративно-прикладне мистецтво».




За підсумками засідання педагогічна рада УХВАЛИЛА:
- Запровадити можливість вільного вибору місць практик для здобувачів освіти з метою покращення умов проходження виробничої практики.
- Застосовувати різні елементи професійно-практичної підготовки через формальну, неформальну та інформальну освіту.
- Враховуючи попередній досвід, посилити підготовку училищної команди до участі у спортивно-патріотичних змаганнях, зокрема військово-патріотичній грі «Сокіл – Джура».
- Допустити до складання ДКА учнів випускних груп.
- Затвердити освітньо-професійні програми з підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальностями «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» та «Декоративно-прикладне мистецтво».
Засідання пройшло в конструктивній атмосфері, з активною участю членів педагогічного колективу та ухваленням рішень, спрямованих на удосконалення освітнього процесу.
No Comments