ПРОФЕСІЮ ТВОЄЇ МРІЇ ТИ МОЖЕШ ОБРАТИ У НАС
НАБІР 2023-2024 р. 9 КЛАСІВ | 11 КЛАСІВ ФОРМИ НАВЧАННЯ – ДЕННА, ЗАОЧНА ТА ІНДИВІДУАЛЬНА. Для вступу до училища ЗНО | НМТ не вимагається. Студенти забезпечуються стипендією, До послуг студентів: бібліотека, кінотеатр, спорткомплекс, творчі студії, їдальня. |
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ ПРАЦЮЄ:
· ПН 9:00-17:00 · ВТ 9:00-17:00 · СР 9:00-17:00 · ЧТ 9:00-17:00 · ПТ 9:00-17:00 · СБ ВИХІДНИЙ · НД ВИХІДНИЙ
|
||
ЗА ДОДАТКОВИМИ ПИТАННЯМИ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ЗА НОМЕРАМИ |
|||
|
|
|
Набір в училище за всіма професіями і спеціальностями здійснюється за державним (регіональним) замовленням.
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ
Правила прийому для здобуття фахової передвищої освіти за освітньо-професійним ступенем фахового молодшого бакалавра, 2023 р. |
Правила прийому на навчання до Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури м. Луцька на 2023 рік (кваліфікований робітник) |
ВИМОГИ ДО МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА
ЗРАЗКИ МОТИВАЦІЙНИХ ЛИСТІВ |
||
(192 Будівництво та цивільна інженерія) ОЗНАЙОМИТИСЯ |
(023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація) ОЗНАЙОМИТИСЯ
|
(205 Лісове господарство) ОЗНАЙОМИТИСЯ |
ЗВЕРНІТЬ УВАГУМотиваційний лист необхідно надіслати на наступні канали зв’язку: Telegram | Viber за номером +380 99 358 31 07 або на електронну адресу: vstup@vpubud.lutsk.ua Мотиваційний лист повинен бути виконаний у текстовому вигляді у форматі .doc або .txt |
Вимоги до мотиваційних листів
Мотиваційний лист є результатом особистої творчої праці абітурієнта, тож зазвичай не встановлюється якихось уніфікованих вимог щодо його структури та змісту. Однак заклади вищої освіти можуть публікувати на сайті зразки мотиваційних листів і правила їхнього оформлення (наприклад, щодо структури листа, його обсягу). Тому вступник заздалегідь повинен ознайомитись із сайтом обраного ним університету та підготувати лист відповідно до таких вимог і правил.
Разом з цим, мотиваційний лист повинен відповідати формальним вимогам, що ставляться до ділових листів:
зміст повинен бути лаконічним. Короткий виклад думок і використання найменшого числа слів заощадить дорогоцінний час зайнятої людини. Тільки важливі деталі, факти, цифри;чітка структура спростить прочитання листа. Заздалегідь продуманий план дозволить конкретно вказати на значущі аспекти проблеми. Для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;неприпустимість емоцій. Лист не повинен мати емоційного відтінку, треба прагнути стриманості, розважливості, серйозності, практичності;простота у викладі, яка дасть адресату можливість швидко зрозуміти зміст прочитаного;неприпустима наявність орфографічних і стилістичних помилок.
Структура мотиваційного листа
Структура мотиваційного листа повинна містити «шапку», звертання, вступ, основну та заключну частини.
«Шапка» – частина листа, де містяться відомості про адресата (назва закладу вищої освіти, прізвище та ініціали особи, якій адресується лист) та адресанта (прізвище, ім’я, по батькові, адреса для кореспонденції та електронна адреса, номер телефону) – яка розташовується в правому верхньому куті листа.
Шанобливе звертання є важливою складовою мотиваційного листа. Воно надає листу офіційного характеру та привертає увагу адресата (наприклад: «Шановний Василю Михайловичу!»). Звертання зазвичай виділяється напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюється по центру.
Через один рядок після звертання розміщується вступ, який є першим абзацом листа. У цьому абзаці викладається його мета і причина написання (наприклад: «Звертаюся до Вас у зв’язку з…»). У цій частині варто коротко пояснити, чому вступник обрав саме цей заклад освіти і як, на його думку, навчання в закладі освіти сприятиме його професійному розвитку і зростанню.
В основній частині описуються факти, які зможуть позитивно вплинути на вирішення питання про зарахування на навчання. Дивлячись на академічні та соціальні здобутки, навички й здібності вступника, приймальна комісія може схилитися до думки, що він буде успішним студентом.
Ця частина починається з другого абзацу мотиваційного листа та може складатися з двох-трьох абзаців. Як логічне продовження вступної частини листа, її можна розпочати з характеристики професійних цілей вступника, описати, що саме його цікавить в обраній ним освітній програмі та професії, ким він себе бачить після завершення навчання тощо. Така інформація свідчить про те, що він усвідомлює, яку освітню програму обирає, яку професію хоче здобути, і що навчання допоможе йому стати хорошим фахівцем в обраній сфері. Саме в цьому абзаці вступник доводить, що він є вмотивованою особою з добре визначеною метою.
У наступному абзаці вступнику потрібно описати:
свої здобутки, що будуть корисними для навчання за фахом (успіхи в навчанні, участь у проєктах і майстер-класах, володіння іноземними мовами та інше);здобуті знання та навички, які допоможуть у навчанні на обраній спеціальності;хороші академічні результати з певних предметів, які пов’язані з освітньою програмою та ін.Важливою складовою мотиваційного листа може бути інформація про соціальні навички, необхідні для здобуття окремих професій та подальшої успішної роботи за фахом (наприклад, психологом, педагогом, юристом, менеджером тощо).
Заключна частина має завершуватися маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої програми.
Про що можна написати у мотиваційному листі
Законодавство не встановлює обов’язкових вимог до мотиваційного листа, ні щодо його змісту, ні щодо структури чи обсягу. Ймовірно, що такі вимоги будуть встановлюватись закладами вищої освіти самостійно. Тож перед тим, як писати мотиваційний лист, потрібно уважно ознайомитися з вимогами, які встановив відповідний університет.
Для написання гарного мотиваційного листа вступнику потрібно вибрати найважливішу інформацію, яка найкраще відобразить його здібності, бачення свого майбутнього, зацікавленість у навчанні за обраною бакалаврською програмою, вмотивованість до навчання тощо. Ця інформація може стосуватися, зокрема, наступних аспектів.
Досягнення у навчанні
Інформація про досягнення вступника під час навчання у школі є однією з найважливіших складових мотиваційного листа. Якщо вступник мав високі оцінки в школі (у тому числі й з профільних предметів), це показує, що він схильний до дисципліни та наполегливого навчання. Отже, цілком вірогідно, він буде добре вчитися й даному навчальному закладі.
Якщо ж у нього високі оцінки лише з профільних предметів, то це вказує на сферу його професійної зацікавленості, здібності та здатність успішно вивчати дисципліни, дотичні до його майбутньої спеціальності.
Якщо вступник спочатку навчався посередньо, однак, визначившись зі своєю майбутньою спеціальністю, суттєво підвищив бали з профільних предметів, то це також може бути переконливим аргументом про його готовність навчатися.
Причини обрання спеціальності
Складовою мотиваційного листа може бути коротка історія вступника про те, чому саме він обрав відповідну бакалаврську програму; що спонукало його обрати майбутню професію – приклад батьків, знайомих, родичів; життєві обставини; прочитана література тощо. Можливо, вступник мріє відкрити власний бізнес, працювати адвокатом і захищати права людини у суді, споруджувати будинки, розробляти комп’ютерні ігри чи забезпечувати кібербезпеку тощо.
Наявність такої інформації в мотиваційному листі та її лаконічне й послідовне відображення може підкреслити мотивацію вступника до навчання.
Прочитана література, пройдені курси, отримані сертифікати тощо
Якщо вступник справді цікавиться спеціальністю, то він, ймовірно, повинен прагнути дізнатися про неї більше. Завдяки інформатизації суспільства сьогодні немає жодних труднощів для того, щоб глибше вивчити свою майбутню спеціальність. Можна знайти і прочитати спеціалізовану літературу, пройти онлайн-навчання тощо. Уся ця інформація буде свідчити про щире зацікавлення майбутньою професією і вмотивованість до навчання.
Обізнаність з навчальною програмою, викладацьким складом, можливостями, які дає заклад освіти.
Сьогодні більшість закладів освіти викладають досить докладну інформацію про свою навчальну та наукову діяльність в мережі Інтернет та на власних веб-сайтах. Для залучення студентів розробляються короткі рекламні проспекти, які дають уявлення про навчальну програму та дисципліни, які доведеться вивчати, можливості академічного обміну, проходження практики, працевлаштування тощо.
Тож зазначення в мотиваційному листі короткої інформації щодо обізнаності з можливостями університету, прагнення участі в його навчальних, наукових та інших програмах буде свідчити про щиру зацікавленість вступника в обраній спеціальності та університеті.
Наявний практичний досвід
Ще одним аргументом, який підкреслить вмотивованість студента, може бути інформація про практичний досвід чи роботу в межах обраної спеціальності. Наприклад, якщо студент цікавиться будівництвом / мистецтвом / деревообробкою, то досвід роботи в даних сферах може бути хорошим додатковим аргументом на його користь.
Однак у цьому випадку є певні застереження, адже не кожен може поєднувати практику та навчання. Часто задля успіху в одному доводиться жертвувати іншим. Бувають випадки, коли студенти молодших курсів забувають про навчання і концентруються на роботі. У такому випадку це різко відображається на фаховості студента і негативно сприймається викладацьким складом. Тому у мотиваційному листі вступнику варто наголосити, що він усвідомлює цю проблему і готовий важко працювати для того, щоб дотримуватись балансу між навчанням та роботою.
СПІВБЕСІДА З МАТЕМАТИКИ
ЗНАЙОМСТВО З НАМИ
ПРОФЕСІЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТІ
КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК
КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК НА БАЗІ 9 КЛАСІВ
КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК НА БАЗІ 11 КЛАСІВ
– опоряджувальник будівельний
– муляр; столяр будівельний
– електрозварник ручного зварювання; слюсар-сантехнік
– електромонтажник
– живописець
– виробник художніх виробів з дерева
– виробник художніх виробів з кераміки
– виконавець художньо-оформлювальних робіт (дизайн)
– муляр; монтажник систем утеплення будівель
– лицювальник-плиточник; маляр
– опоряджувальник будівельник
– монтажник гіпсокартонних конструкцій, маляр (євротехнології)
– столяр; верстатник деревообробних верстатів
– електромонтажник
– слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання
– електрозварник ручного зварювання
– живописець
– виробник художніх виробів з дерева
– виробник художніх виробів з кераміки
– виконавець художньо-оформлювальних робіт (дизайн)
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
Спеціальності (освітньо-професійні програми):
– Будівництво та цивільна інженерія – денна та заочна форми навчання
(Будівництво та експлуатація будівель і споруд)
Кваліфікація: технік-будівельник
– Лісове господарство (Оброблювання деревини та меблеві технології)
Кваліфікація: технік-технолог
– Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво; реставрація
(Декоративно-прикладне мистецтво, дизайн)
Кваліфікація: художник-виконавець
НАБІР на 2023-2024 н.р.
НАБІР НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 9-ТИ КЛАСІВ
НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 9-ТИ КЛАСІВ
ПРОФЕСІЯ
ТЕРМІН НАВЧАННЯ
НАБІР
ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ
Державне/регіональне замовлення
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт)
1
2
3
4
5
Муляр; столяр будівельний
3 роки
28
–
Співбесіда з математики
Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр
3 роки
28
–
Співбесіда з математики
Слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання
2,8 роки
28
–
Співбесіда з математики
Електрозварник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування
3 роки
28
–
Співбесіда з математики
Живописець
3 роки
7
–
Творче завдання (малюнок)
Виробник художник виробів з дерева
3 роки
7
–
Творче завдання (малюнок)
Виробник художник виробів з кераміки
3 роки
7
–
Творче завдання (малюнок)
Виконавець художньо-оформлювальних робіт
3 роки
7
–
Творче завдання (малюнок)
ВСЬОГО:
140 осіб
НАБІР НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 11-ТИ КЛАСІВ
НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 11-ТИ КЛАСІВ
ПРОФЕСІЯ
ТЕРМІН НАВЧАННЯ
НАБІР
ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ
Державне/регіональне замовлення
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт)
1
2
3
4
5
Муляр; монтажник систем утеплення
1 рік
25
5
Співбесіда з математики
Маляр; лицювальник-плиточник
1 рік
25
5
Співбесіда з математики
Монтажник гіпсокартонних конструкцій, маляр
1 рік
24
6
Співбесіда з математики
Столяр; верстатник деревообробних верстатів
9 міс.
24
6
Співбесіда з математики
Живописець
1 рік
6
1
Творче завдання (малюнок)
Виробник художніх виробів з дерева
1 рік
–
–
Творче завдання (малюнок)
Виробник художніх виробів з кераміки
1 рік
–
–
Творче завдання (малюнок)
Виконавець художньо-оформлювальних робіт
1 рік
–
–
Творче завдання (малюнок)
Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування
1 рік
25
5
Співбесіда з математики
Слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання
1 рік
25
5
Співбесіда з математики
Електрозварник ручного зварювання
1 рік
24
6
Співбесіда з математики
ВСЬОГО:
178 осіб
39 осіб
НАБІР НА ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИЙ СТУПІНЬ ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИЙ СТУПІНЬ ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР (ІЗ ЧИСЛА ВИПУСКНИКІВ УЧИЛИЩ ЗА ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК):
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ(СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ)
ТЕРМІН НАВЧАННЯ
НАБІР
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ
Державне/регіональне замовлення
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт)
1
2
3
4
5
Будівництво та цивільна інженерія(будівництво та експлуатація будівель і споруд)
2 роки(денна)
2 роки(заочна)
–
–
30
30
Індивідуальна усна співбесіда
Мотиваційний лист
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація(декоративне прикладне мистецтво)
2 роки
–
15
Фахові вступні
випробування, Індивідуальна усна співбесіда, Мотиваційний лист
Лісове господарство(оброблювання деревини)
2 роки
–
15
Індивідуальна усна співбесіда
Мотиваційний лист
ВСЬОГО:
90 осіб
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВСТУПУ
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДО ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ВСТУПНИКАМИ НА ОКР «КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК
· ЗАЯВА
· СВІДОЦТВО ПРО ЗАКІНЧЕННЯ 9-ГО АБО 11-ГО КЛАСУ
· МЕДИЧНА ДОВІДКА 086-0 (У) (З ПРОБОЮ РУФ’Є)
· ПАСПОРТ У ФОРМІ ID-КАРТКИ (КОПІЯ)
· ВИТЯГ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ДЕМОГРАФІЧНОГО РЕЄСТРУ (КОПІЯ)
· ДОВІДКА ПРО ПРИСВОЄННЯ ІПН (КОПІЯ)
· 6 ФОТОКАРТОК 3Х4
· ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ (ЗА НАЯВНОСТІ)
· ПРИПИСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДО ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ВСТУПНИКАМИ НА ОКР «ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
· ЗАЯВА
· ДОКУМЕНТ ПРО ЗДОБУТТЯ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
· ДИПЛОМ КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА
· МЕДИЧНА ДОВІДКА 086-0 (У) (З ПРОБОЮ РУФ’Є)
· ПАСПОРТ У ФОРМІ ID-КАРТКИ (КОПІЯ)
· ВИТЯГ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ДЕМОГРАФІЧНОГО РЕЄСТРУ (КОПІЯ)
· ДОВІДКА ПРО ПРИСВОЄННЯ ІПН (КОПІЯ)
· 6 ФОТОКАРТОК 3Х4
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ (ЗА НАЯВНОСТІ)
· ВІЙСЬКОВИЙ КВИТОК
КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК НА БАЗІ 9 КЛАСІВ |
КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК НА БАЗІ 11 КЛАСІВ |
– опоряджувальник будівельний – муляр; столяр будівельний – електрозварник ручного зварювання; слюсар-сантехнік – електромонтажник – живописець – виробник художніх виробів з дерева – виробник художніх виробів з кераміки – виконавець художньо-оформлювальних робіт (дизайн)
|
– муляр; монтажник систем утеплення будівель – лицювальник-плиточник; маляр – опоряджувальник будівельник – монтажник гіпсокартонних конструкцій, маляр (євротехнології) – столяр; верстатник деревообробних верстатів – електромонтажник – слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання – електрозварник ручного зварювання – живописець – виробник художніх виробів з дерева – виробник художніх виробів з кераміки – виконавець художньо-оформлювальних робіт (дизайн) |
ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР |
|
Спеціальності (освітньо-професійні програми): – Будівництво та цивільна інженерія – денна та заочна форми навчання (Будівництво та експлуатація будівель і споруд) Кваліфікація: технік-будівельник – Лісове господарство (Оброблювання деревини та меблеві технології) Кваліфікація: технік-технолог – Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво; реставрація (Декоративно-прикладне мистецтво, дизайн) Кваліфікація: художник-виконавець |
|
НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 9-ТИ КЛАСІВ |
||||
ПРОФЕСІЯ |
ТЕРМІН НАВЧАННЯ |
НАБІР |
ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ |
|
Державне/регіональне замовлення |
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт) |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Муляр; столяр будівельний |
3 роки |
28 |
– |
Співбесіда з математики |
Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр |
3 роки |
28 |
– |
Співбесіда з математики |
Слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання |
2,8 роки |
28 |
– |
Співбесіда з математики |
Електрозварник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування |
3 роки |
28 |
– |
Співбесіда з математики |
Живописець |
3 роки |
7 |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Виробник художник виробів з дерева |
3 роки |
7 |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Виробник художник виробів з кераміки |
3 роки |
7 |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Виконавець художньо-оформлювальних робіт |
3 роки |
7 |
– |
Творче завдання (малюнок) |
ВСЬОГО: |
140 осіб |
|
НА БАЗІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 11-ТИ КЛАСІВ |
||||
ПРОФЕСІЯ |
ТЕРМІН НАВЧАННЯ |
НАБІР |
ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ |
|
Державне/регіональне замовлення |
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт) |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Муляр; монтажник систем утеплення |
1 рік |
25 |
5 |
Співбесіда з математики |
Маляр; лицювальник-плиточник |
1 рік |
25 |
5 |
Співбесіда з математики |
Монтажник гіпсокартонних конструкцій, маляр |
1 рік |
24 |
6 |
Співбесіда з математики |
Столяр; верстатник деревообробних верстатів |
9 міс. |
24 |
6 |
Співбесіда з математики |
Живописець |
1 рік |
6 |
1 |
Творче завдання (малюнок) |
Виробник художніх виробів з дерева |
1 рік |
– |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Виробник художніх виробів з кераміки |
1 рік |
– |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Виконавець художньо-оформлювальних робіт |
1 рік |
– |
– |
Творче завдання (малюнок) |
Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування |
1 рік |
25 |
5 |
Співбесіда з математики |
Слюсар-сантехнік; електрозварник ручного зварювання |
1 рік |
25 |
5 |
Співбесіда з математики |
Електрозварник ручного зварювання |
1 рік |
24 |
6 |
Співбесіда з математики |
ВСЬОГО: |
178 осіб |
39 осіб |
|
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИЙ СТУПІНЬ ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР (ІЗ ЧИСЛА ВИПУСКНИКІВ УЧИЛИЩ ЗА ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНИМ РІВНЕМ КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК): |
||||
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ(СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ) |
ТЕРМІН НАВЧАННЯ |
НАБІР |
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ |
|
Державне/регіональне замовлення |
За кошти фізичних (юридичних) осіб (контракт) |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Будівництво та цивільна інженерія(будівництво та експлуатація будівель і споруд) |
2 роки(денна) 2 роки(заочна) |
–
– |
30
30 |
Індивідуальна усна співбесіда Мотиваційний лист |
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація(декоративне прикладне мистецтво) |
2 роки |
– |
15 |
Фахові вступні випробування, Індивідуальна усна співбесіда, Мотиваційний лист |
Лісове господарство(оброблювання деревини) |
2 роки |
– |
15 |
Індивідуальна усна співбесіда Мотиваційний лист |
ВСЬОГО: |
|
90 осіб |
|
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДО ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ВСТУПНИКАМИ НА ОКР «КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК
· ЗАЯВА
· СВІДОЦТВО ПРО ЗАКІНЧЕННЯ 9-ГО АБО 11-ГО КЛАСУ
· МЕДИЧНА ДОВІДКА 086-0 (У) (З ПРОБОЮ РУФ’Є)
· ПАСПОРТ У ФОРМІ ID-КАРТКИ (КОПІЯ)
· ВИТЯГ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ДЕМОГРАФІЧНОГО РЕЄСТРУ (КОПІЯ)
· ДОВІДКА ПРО ПРИСВОЄННЯ ІПН (КОПІЯ)
· 6 ФОТОКАРТОК 3Х4
· ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ (ЗА НАЯВНОСТІ)
· ПРИПИСНЕ ПОСВІДЧЕННЯ
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДО ПРИЙМАЛЬНОЇ КОМІСІЇ ВСТУПНИКАМИ НА ОКР «ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
· ЗАЯВА
· ДОКУМЕНТ ПРО ЗДОБУТТЯ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
· ДИПЛОМ КВАЛІФІКОВАНОГО РОБІТНИКА
· МЕДИЧНА ДОВІДКА 086-0 (У) (З ПРОБОЮ РУФ’Є)
· ПАСПОРТ У ФОРМІ ID-КАРТКИ (КОПІЯ)
· ВИТЯГ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ДЕМОГРАФІЧНОГО РЕЄСТРУ (КОПІЯ)
· ДОВІДКА ПРО ПРИСВОЄННЯ ІПН (КОПІЯ)
· 6 ФОТОКАРТОК 3Х4
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГИ (ЗА НАЯВНОСТІ)
· ВІЙСЬКОВИЙ КВИТОК
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Ви можете самостійно подати електронну заяву на вступ у наш навчальний заклад, створивши електронний кабінет вступника через ЄДИНУ ДЕРЖАВНУ ЕЛЕКТРОННУ БАЗУ з питань ОСВІТИ (ЄДЕБО).
Вступ для здобуття
|
Вступ для здобуття
|
РЕЄСТРАЦІЯ КАБІНЕТУ | РЕЄСТРАЦІЯ КАБІНЕТУ |
Як створити електронний кабінет, можете ознайомитися у відео нижче. |
|
Реєстрація електронного кабінету та подання заяв до закладів професійної освіти (ПТО) |
Реєстрація електронного кабінету та подання заяв до закладів ФПО на основі ПЗСО, КР |