Новини

Група третього курсу ДПМ-35 професії живописець завершили етап теоретичного навчання і перед виходом на Виробничу практику звітують про свої творчі і навчальні здобутки. 25 березня 2024 року відбувся семестровий перегляд

ЗВІТ УЧНІВ ПРО ТВОРЧІ І НАВЧАЛЬНІ ЗДОБУТКИ

Група третього курсу ДПМ-35 професії живописець завершили етап теоретичного навчання і перед виходом на Виробничу практику звітують про свої творчі і навчальні здобутки. 25 березня 2024 року відбувся семестровий перегляд

Виробнича практика групи ДПМ розпочалась з екскурсії до Музею сучасного українського мистецтва Корсаків, який об’єднав в своєму просторі роботи провідних вітчизняних митців. Відвідувачі були вражені захоплюючою колекцією, яка їм допомогла

ЕКСКУРСІЯ ДО МУЗЕЮ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Виробнича практика групи ДПМ розпочалась з екскурсії до Музею сучасного українського мистецтва Корсаків, який об’єднав в своєму просторі роботи провідних вітчизняних митців. Відвідувачі були вражені захоплюючою колекцією, яка їм допомогла

28.03.24 відбувся форум: ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ: ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ, ЛОКАЛЬНІ РІШЕННЯ ТА ПОРЯДОК ДЕННИЙ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО. Заключний захід проєкту ENEFEDU 2.0 «Енергоефективний навчальний заклад. Термомодернізація закладів професійної освіти в рамках

ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ: ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ,ЛОКАЛЬНІ РІШЕННЯ ТА ПОРЯДОК ДЕННИЙ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО

28.03.24 відбувся форум: ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ: ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ, ЛОКАЛЬНІ РІШЕННЯ ТА ПОРЯДОК ДЕННИЙ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО. Заключний захід проєкту ENEFEDU 2.0 «Енергоефективний навчальний заклад. Термомодернізація закладів професійної освіти в рамках

Виробнича практика групи ДПМ розпочалась з екскурсії до Музею сучасного українського мистецтва Корсаків, який об’єднав в своєму просторі роботи провідних вітчизняних митців. Відвідувачі були вражені захоплюючою колекцією, яка їм допомогла 

ЕКСКУРСІЯ ДО МУЗЕЮ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Виробнича практика групи ДПМ розпочалась з екскурсії до Музею сучасного українського мистецтва Корсаків, який об’єднав в своєму просторі роботи провідних вітчизняних митців. Відвідувачі були вражені захоплюючою колекцією, яка їм допомогла 

25 березня 2024 року учні групи ДПМ відділення художніх ремесел Луцького ВПУ будівництва та архітектури за напрямком живопис, чия тривалість навчання становить 10 місяців, успішно завершили процес теоретичного навчання і

ПІДСУМКОВИЙ СЕМЕСТРОВИЙ ПЕРЕГЛЯД

25 березня 2024 року учні групи ДПМ відділення художніх ремесел Луцького ВПУ будівництва та архітектури за напрямком живопис, чия тривалість навчання становить 10 місяців, успішно завершили процес теоретичного навчання і

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Державного освітнього стандарту з професії 7136 «Слюсарсантехнік». Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія: здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти, заклади

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ДЕРЖАВНОГО ОСВІТНЬОГО СТАНДАРТУ З ПРОФЕСІЇ 7136 «СЛЮСАР-САНТЕХНІК» | МОН

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Державного освітнього стандарту з професії 7136 «Слюсарсантехнік». Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія: здобувачі професійної (професійно-технічної) освіти, заклади

Здобувачі освіти групи ОДМР-21, які навчаються на рівні фахового молодшого бакалавра за ОПП “Декоративно-прикладне мистецтво”, зробили одне з укриттів більш затишним – створили стінопис. Приміщення тепер видається не таким похмурим

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК НА ПРАКТИЦІ

Здобувачі освіти групи ОДМР-21, які навчаються на рівні фахового молодшого бакалавра за ОПП “Декоративно-прикладне мистецтво”, зробили одне з укриттів більш затишним – створили стінопис. Приміщення тепер видається не таким похмурим

Якісний освітній процес можливий лише при дотриманні основних постулатів академічної доброчесності. Чесність у навчанні та викладанні є базовою умовою побудови довіри між падагогами та здобувачами освіти. Ці та інші проблеми

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Якісний освітній процес можливий лише при дотриманні основних постулатів академічної доброчесності. Чесність у навчанні та викладанні є базовою умовою побудови довіри між падагогами та здобувачами освіти. Ці та інші проблеми

Відтепер вступати до ЗВО чи влаштовуватися на роботу можна без купи ксерокопій — достатньо пошерити електронний освітній документ. А якщо втратили атестат чи диплом — у кілька кліків отримати інформацію

ОСВІТНІ ДОКУМЕНТИ ВЖЕ В ЗАСТОСУНКУ ДІЯ

Відтепер вступати до ЗВО чи влаштовуватися на роботу можна без купи ксерокопій — достатньо пошерити електронний освітній документ. А якщо втратили атестат чи диплом — у кілька кліків отримати інформацію

20-21 березня 2024р. у Луцькому ВПУ будівництва та архітектури моніторинговим візитом завітав член робочої групи проєкту у межах міжнародної ініціативи № 81298093 “Енергоефективний навчальний заклад: Термомодернізація закладів професійно-технічної освіти у

МОНІТОРИНГОВИЙ ВІЗИТ ДО ЛУЦЬКОГО ВПУ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ

20-21 березня 2024р. у Луцькому ВПУ будівництва та архітектури моніторинговим візитом завітав член робочої групи проєкту у межах міжнародної ініціативи № 81298093 “Енергоефективний навчальний заклад: Термомодернізація закладів професійно-технічної освіти у

Запитуйте нас...